Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Karin - 6 juni 2008 17:11

Hej!!!

idag är det sveriges nationaldag, men skall inte börja att berätta om den skall börja och berätta om en sak igår kväll!

Pratade med en kär vän igår på msn! Nu är det planerat att vi skall ses på fredag :) skulle vara så himla kul när vi sågs sist ordentligt Hmmm vet jag inte kanske det var den dagen på stenungsunds station som du ropade på mig :) Kram på dig iaf Kajsa:) hoppas nu att inget hindrar oss!


Idag har jag vart med Therese, vi har vart hemma hos henne och spelat spel, kronprinsessan Viktoria vad visst i kungälv men orka åka dit så det struntade vi i. Istället åkte vi till Stenungsund för lite firande, vill inte påstå att det var så himla bra men att dom bjöd på tårta skadade ju inte=). Man kan ju fråga sig hur många som kom för tårtan o Allsången =) haha. jaja det var helt okej!


Nu blir det en lugn kväll!

trevlig dag!!



//Kakan

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards