Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Karin - 23 juni 2008 22:38

det är synd att säga att jag är glad just nu, jag blir så himla ledsen faktiskt man kan undra när måttet är rågat när det gäller personliga påhopp.


Hur som helst jag och Angelica hade precis kommit av tåget i stenungsund och vi såg en 370 som vi kunde åka med till Stenungsön självklart satte vi oss på denna bussen.


Men fyfan vilken plåga egentligen det var 3 pers fram i bussen vi och chaffisen och 4 längst bak, dessa fyra försökte förstöra hela min bussfärd genom att sjunga en låt helt okej att sjunga låten inte det men att lägga till delar i låten som "fosterland", bevara svensken" bara för att göra min resa obehalglig. Jag fick nog ganska tidigt och satte på min mp3 på högsta volymen. Sedan er jag plötsligt chaffisen lägga ifrån sig sitt korsord och gå bak till killarna i bussen, och hón var inte trevlig mot dessa. det var klara bud på vad som gällde inte ett ord till om det ni håller på med, eller så får ni gå hem.......kan ju bara nu säga hur tacksam jag är för detta..

Hade inte bett om detta. men hon såg väl hur jag plågades och kan förstå att hon inte tyckte det var okej att spela upp låten som dom spelat in på sina mobiler....


Angelica det är ingen ovanlighet att jag blir ett "mobboffer" har folk en gång börjat så fortsätter dom :@



Idag plåtades jag, angelica med Lotta det ända som jag är glad för nu.... inte minst att bilden blev jättebra =)


// ledsen och arg Karin

Av Karin - 23 juni 2008 08:48

blåser och än en typisk svensk höst idag.

skulle inte kunna säga det bättre än snubben på SMHI idag.

"bohuslänsk höst storm med ett djupt lågtryck"

stämmer bra det vill jag lova

om jag och Angelica lyckas ta oss över bron hem är det bra gjort :)


vi skall snart in till göteborg :)


lotta säsongen är igång!!!!

nu blir det jag o mitt kära autografblock :D

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards