Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

busschaffisen påväg att kasta av folk från bussen.

Av Karin - 23 juni 2008 22:38

det är synd att säga att jag är glad just nu, jag blir så himla ledsen faktiskt man kan undra när måttet är rågat när det gäller personliga påhopp.


Hur som helst jag och Angelica hade precis kommit av tåget i stenungsund och vi såg en 370 som vi kunde åka med till Stenungsön självklart satte vi oss på denna bussen.


Men fyfan vilken plåga egentligen det var 3 pers fram i bussen vi och chaffisen och 4 längst bak, dessa fyra försökte förstöra hela min bussfärd genom att sjunga en låt helt okej att sjunga låten inte det men att lägga till delar i låten som "fosterland", bevara svensken" bara för att göra min resa obehalglig. Jag fick nog ganska tidigt och satte på min mp3 på högsta volymen. Sedan er jag plötsligt chaffisen lägga ifrån sig sitt korsord och gå bak till killarna i bussen, och hón var inte trevlig mot dessa. det var klara bud på vad som gällde inte ett ord till om det ni håller på med, eller så får ni gå hem.......kan ju bara nu säga hur tacksam jag är för detta..

Hade inte bett om detta. men hon såg väl hur jag plågades och kan förstå att hon inte tyckte det var okej att spela upp låten som dom spelat in på sina mobiler....


Angelica det är ingen ovanlighet att jag blir ett "mobboffer" har folk en gång börjat så fortsätter dom :@



Idag plåtades jag, angelica med Lotta det ända som jag är glad för nu.... inte minst att bilden blev jättebra =)


// ledsen och arg Karin

 
 
Frusenisbit

Frusenisbit

23 juni 2008 23:15

Tråkigt att de där personerna gjorde så mot dig :( Men det var jättebra att busschaffören sa åt dem. Att hon verkligen reagerade tyckte jag var jättebra. Kram på dig

http://frusenisbit.blogg.se

 
Ingen bild

Nicke

24 juni 2008 22:02

Fy fan vilka hemska människor det finns :(
De va bra att busschauffören sa åt dem. Man ska inte tolerera sånt beteende.

Massa kramar på dig!

 
Angelica

Angelica

25 juni 2008 17:42

Jag blir så arg, hade inte chaffisen reagerat så jävlar hade jag varit där och skällt på dom! De kan du ge dig fan på vännen min!
Men förutom den resan så var hela dagen rolig:)

Kram

http://zepsutyserce.bloggspace.se

 
irmela

irmela

5 november 2008 17:15

tänk att man kan vara så grym.undrar hur dem tänker.om inte ni utlängar finns så skulle vi bara ha köttbullar och potatis på våra bord.allt som ni tar med er från era länder värmere mycket på matbord samt de arbete utlängarna utför undrar om vi skulle nordbor skulle klara oss utan er.Ni borde gjöra en mass protest.alla flyr till sitt land och tar med er allt som ni gjivit oss.då kan jag lova att rasisterna skulle skrika efter sin jävla pizza sin kebab och så vidare.skulle vara kul att se deras miner och så får de se att utlängar faktiskt gör nytta i svearike.vem ska annars gjöra det jobb som svenskarna är för fina för att gjöra så som städa toaletter etc

http://irmelasommarfrid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 maj 2009 14:47

vill du följa mig får du göra det på denna sidan istället.   http://wigstrand.zoomin.se/index.html ...

Av Karin - 19 april 2009 11:36

tänk ingenting planerat ta dagen som den kommer det är livet det. Tråkigt väder idag. I fredags träffade jag mina gullungar i stenungsund, alltid lika roligt att träffa på sina gamla kollegor. Som jag hoppas att jag skall få vara me dem i sommar. jag...

Av Karin - 11 april 2009 20:41

Vilken magiskt dag det har vart idag!   Dagen började med att jag gick upp ganska sent och åt frukost och lyssnade lite på ring så spelar vi och löste melodikrysset, melodikrysset gick faktiskt bra klarade alla frågor utan två, jag känner mig duktig....

Av Karin - 10 april 2009 11:56

glad påsk alla glada! hoppas att ni får det bra!   jag saknar min egna stjärna som bara den. vad är det som händer när man saknar någon så mycket? Men en sak skall du veta, du är min skatt och underbaraste vän! Utan dig och mina andra klarar jag mig ...

Av Karin - 5 april 2009 10:08

fan vad trött och less jag blir på allt verkligen. Hur seg får en förskyldning vara? Orkar inte med denna saken längre.   Edit: Säsongen är igång och vi inledde med 1-1 hemma mot Hammarby! Iår är det fan våran tur att vinna SM-guldet! ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards