Alla inlägg under juni 2008

Av Karin - 12 juni 2008 12:20

Åååååååååå jag som skulle drömma om Sommaren som väntade mig inte minst danmark men nej jag drömmer om den sötaste kille jag sett på mycket länge A____!!! fy vad söt han är (Y).


Säger som ett barn jag vill ha, skall ta en promenad förbi idag och se ifall jag kan få en skymt av denna magnifika kille =) Att det är 6 år som skiljer kan jag inte ta hänsyn till just nu, har jag sett något som jag vill ha så är det så....


jag skall sluta skriva nu och leva i drömmarnas värld, undrar vart dom tar mig idag kanske till en viss A____. Hehe=)


Kram Kram.

Av Karin - 11 juni 2008 22:15

Hej, har boxas med Thessi idag tack gode gud att vi kom iväg på det, just nu är jag inte en rolig Karin, fyfan säger jag bara...

Tog i allt vad jag kunde och visst hjärnan blev en aningen rensad iallafall så vart det lättare att prata sedan då allt var på väg upp bara.

Jag och Thessi har haft en rolig dag vi har spelat kort skall ALDRIG mera spela kort med den fuskaren haha! (kan det bero på att hon vann).

Vi snackade även en del som vi alltid gör, du är min härliga vän du. =)



När jag kom hem så hade jag *tuuuuuuuuuuur* som fick tag på Anna =) Hehe det var visst heta linjen pågång där med =) Herregud min skatt tack att jag fick ringa idag, men som jag säger det finns inte mycket att säga, det som kändes bra var just att få höra en röst som gör mig trygg och glad, för det blir jag bara jag tänker på dig min vän :) Men det som gör mig så glad är det du skriver om mig och säger till mig :) jag började nästan gråta idag tack vare dig :) En sista sak när det gäller dig när jag ändå håller på jag finns här för dig med vilken tid på dygnet som helst, som jag längtar efter dig kan ju inte precis säga att saknaden efter dig blir mindre precis NEJ den är så ENORM så det vill du inte veta!! Behöver dig att snacka,bråka,busa, har roligt och gråta inför så enkelt är det känns alltid då lättare efteråt=)


Sedan så ringer jag Ida men hon har kopplat av mobilen men tack och lov så svarar fröken omöjlig nu. Eftersom inte Ida svarar så ringer jag SKÅNE:s finaste människa och snackar bort lite tid =) *leeer* du är verkligen min bestämda skåning =) men som jag gillar dig min vän=)

Har hållt ihop ett bra tag nu Sanna, tror vi har hållt ihop lika länge som samtiliga jag nämt i denna bloggen =) Helt underbart=)



Nu sitter jag här och skall sova, dom som är smarta borde vid detta laget förstå vad detta innebär.



Tack iaf att ni finns älskade vänner =)



Nicke din 08:a kommer inte hälsa till dig för jag är avis på dig men jag saknar dig så det värker i hela kroppen!!!!!

Av Karin - 11 juni 2008 10:49

Ibland undrar jag vad felet är när det gäller vissa saker.

När man mår dåligt så behöver det inte bero på det förflutna enbart, blir så himla ledsen av att höra att jag inte skall låta mobbarna vinna.


Då ställer jag mig frågan är det så ni ser på mig att jag har låtit mobbarna vinna? ett ärligt svar räknar jag med verkligen, för jag själv kan inte tycka det för hade jag låtit dom vinna så hade jag inte suttit här idag.


Vidare så förstår jag att vissa tycker att jag skall flytta härifrån för att överleba men jag själv vill inte det, jag trivs helt okej här nere, och hur många gånger skall jag behöva säga att alla inte har samma förutsättningar att flytta som andra.


För det andra är det inte det som tynger mig mest just nu, dom som vet va detta handlar om skulle aldrig säga så till mig. Må hända att jag är känslig men jag vill inte höra saker som inte hör till saken just nu.


// ledsen

Av Karin - 10 juni 2008 22:38

Underbart Sverige =)

2-0 mot Grekland äntligen lossnade det för Zlatan!!!!

Ett riktigt snyggt mål var det =)

Hanssons 2-0 var inte lika snyggt men alla mål räknas underbart!!!


Vilken start på EM =)


Tack världens bästa Anna för idag utan dig så dör jag =)

utan dig klarar jag mig inte länge!

Av Karin - 10 juni 2008 18:07

Fan vad arg jag är nu alltså fy i helvete.

Hade kommit hem i eftermiddags och fastnade på msn var inne i en disskusion, vad fan tror ni händer??


Ström helvetet går och är borta i 2h 30 min. Haha hela centrala Stenungsund fick stänga eftersom att inget fungerade, hade vart en härlig syn om man fått se folket vallfärda ut ur affärerna!!

alltid är det något som skall sabba ett samtal eller en disskusion, det måste vara något med mig drar med mig otur och allt va det nu innebär..



Idag har jag vart med Jenny och hennes polare fyfan vad roligt!

Man fick höra både det ena och det andra, haha man kan bara skratta såhär i efterhand! Men hur kul är det inte att minnas BF tiden hehe jag och 3 små 89:or men kul var det.!!!!!

Av Karin - 10 juni 2008 00:29

Som jag vill ringa till Anna - men vad finns det att säga inte ett skit alltså. jag vill bara att hon kommer hit så jag får gråta så att jag slipper sitta här ensam med min skadade själ... ett välkommet besök är det som väntar iaf och som jag behöver lite ensamhet med bara dig....


S - du må tycka exakt va du vill om mitt mejl men skrev bara sanningen det som fanns i huvudet just då..Är beredd på en jävla utskällning imorn jag förtjärnar inte något annat just nu. Tack att du säger att du tror på mig det värmer iaf men själv har jag inte en enda förhoppning alls på något längre.



Av Karin - 9 juni 2008 16:18

Hej Hej.

Idag har jag inte gjort mycket tatt det lugnt mest vart ute och gott!

Fick besök av mammas kompis idag med jättekul =) vi var ute och gick och åt glass, MUMS, borde dock inte ätit av glassen nu har magen svarat på det men det viste jag men orka att bry sig.



ikväll är det stormatch i EM fan vad kul det skall bli att se detta ikväll!


just ja BAO skall besöka allsången i sommar bara jävligt irriterad att dom aldrig kan spela på lotta Engberg. vidare vet jag inte om Helen är med men den som lever får se..


Program 7: tisdag 5 augusti

Gästas av artisterna:
Benny Anderssons Orkester (BAO), Divine. Men det kommer fler överraskningar till årets sista program!

Av Karin - 8 juni 2008 20:45

Hjälp vad glad jag blir när jag har pratat med min skatt igen =)

Ojoj får gåshud när jag tänker efter var denna personen ger mig!!!

Också blir jag generad när jag får höra det jag får höra av dig med :)

Jag vill ha Juli nu ju kom så jag får träffa dig igen, det var ju i april senaste haha, och det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå längesedan.

Tack för dagens samtal min skatt =) du är bäst och som jag sagt så många gånger tidigare dessa samtal kan få mig att vara glad hur länge som helst bara jag tänker på det.


Du är bäst vännen!!


kram kram

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards