Alla inlägg under juni 2008

Av Karin - 2 juni 2008 23:26

Karin här!

måste bara tillägna en tanke till Anna idag!

Jag är så stolt över dig som ens vågar.

så hur det än gått idag så kommer jag vara så imponerad och stolt över dig min skatt =)

kram kram

Av Karin - 2 juni 2008 23:00

Hej alla bloggare! Hillan är här och gästbloggar hos sin kära vän Karin :)

Min dag började tidigt, fick kliva upp vid halv 6-tiden för att ta en buss från Örebro till Götet, för att där byta buss till Steungsund. Väl framme där så träffade jag min kära vän Karin :D 


Vi käkade en lunch på donken, för att sedan dra iväg hem till henne. Vi har haft sjukt bra väder idag, väääääldigt varmt. Och så har vi badat i havet och för min del var det årets första dopp. Älskar att bada i havet, synd att man inte bodde här vid kusten, men men.


Resten av dagen/kvällen har vi bara slappat och umgåss med varandra. Spelade duellen med Nicke på msn, och vi väntar med spänning på rematch, haha. Och så har vi kollat på Bert. Vi tänkte kolla på Svensson, Svensson också, men Karins dvd la av.


I morrn hade vi tänkt att gå på marknad. Det ska bli jätteskoj. Ser fram emot ännu en härlig dag med min underbara vän Karin.


/Hälsingar från Hillan

Av Karin - 1 juni 2008 22:39

Oj oj!

Hillan kommer på besök imorn och stannar några dagar!

underbart roligt :D det enda som jag lyckades få ihop med min kallender gick för dig med!! skall verkligen bli så himla roligt!!!


see you my friend!!!



På tal om annat har en malande oro inom mig som jag inte ens vill ha.

Detta med självkänsla och kunna känna tillit till folk! Att somliga står ut med mig fattar inte jag men så glad att dom gör det iallafall!

Som jag behöver två vissa just nu bara kunna få hjälp med mina plågot och någon som dig..får snällt stå ut tills ni kommer i Juli men ack vad jobbigt det känns, hopplöst var ordet.!!! måste få ha er hos mig bara och få gråta om det är det jag behöver!!!!



Av Karin - 1 juni 2008 19:45

Så hemskt att se svenskarna ligga och gråta på planen med Islänningarna jublar och skuttar omkring på planen av lycka!

Men det är bara att gratulera Island till en förtjänt plats till OS i Kina!

Hade bara hellre sett svenska handbollslandslaget där!

Men vi kommer tillbaka!


Av Karin - 1 juni 2008 18:15

Ojoj vad tiden springer iväg!

Redan inne i Juni. hehe så nu drar alla nöjen snart igång!

som jag längtar! Idag har jag bara slappat har lite ont i magen och mår illa idag såm det har inte funnits någon direkt ork till något.

Har vart ute på min promenad idag iaf..



konstigt att våran båt inte fungerar man kan ju undra vad som har hänt, den slutade ju att fungera efter det att min bror vart ute.. men motorn kanske är sur eller vad vet jag...



// Esset

Presentation

Omröstning

Tycker du att det är fel av mig att föra min dagbok på en blogg via nätet??
 Ja
 Nej
 Upp till mig själv
 Ingen kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards